loading...

مدل موی عروس برای صورت قلبی شکل

صورت قلبی شکل دارای پیشانی نسبتاً پهن با چانه تیز است. می توانید مدل مویی را انتخاب کنید که توهم پیشانی باریک یا چانه کمی نرم را ایجاد کند.

بازدید : 27
يکشنبه 12 دی 1400 زمان : 18:50

صورت قلبی شکل دارای پیشانی نسبتاً پهن با چانه تیز است. می توانید مدل مویی را انتخاب کنید که توهم پیشانی باریک یا چانه کمی نرم را ایجاد کند. اما آرایش موی براق یک نه بزرگ است زیرا ممکن است هنگام جفت شدن با چانه نوک تیز شما باعث اشتباه شود. شما می توانید ترجیح دهید قفل های خود را در جلو یا اطراف صورت نگه دارید تا چانه پرتر ظاهر شود. مدل موی عروس هندی برای صورت قلبی مانند فرهای کشیده شده از پهلو، موهای گره خورده با تلنگر، قیطان و مدل‌های بهم ریخته به بهترین وجه برای شما مناسب است و به لباس عروس شما خیلی زیبا میشه.

مدل موی کلاسیک تاپ گره با موی مجعد برای صورت قلبی شکل

با یک گره بالا که با یک تاج و یک پف کوچک تزئین شده است، جذاب به نظر می رسید. در کنار آن، برخی رشته‌های فرهای نرم و شل به برجسته‌تر شدن استخوان‌های گونه‌تان کمک می‌کنند و چانه تیز شما را کمی پهن‌تر نشان می‌دهند.

  1. تاج گلدار عروس سنتی با ماتا پاتی

مدل موی عروس نهایی برای از بین بردن صحنه، یک موی گلدار است! همچنین می‌توانید این مدل موی مد روز را با یک پف کوچک پشتی کمی تغییر دهید تا صورتتان کشیده شود. در حین انجام این کار، فراموش نکنید که چند گل زیبا برای خط نان خود اضافه کنید. و برای اینکه همه چیز را از دست بدهید، ماتا پتی سنگین بپوشید تا ابعاد بیشتری داشته باشید که باز هم به نفع شماست و جنبه های وسیع پیشانی شما را پنهان می کند.

  1. نوار رنگی همیشه سبز با پف های کناری

یک مدل موی عجیب و غریب و در عین حال درخشان برای تکان دادن در روز عروسی! فقط موهایتان را کمی به هم بزنید و کمی به آن حجم دهید. سپس، یک قیطان بسیار کرکی و نامرتب را به طور عمد با جدا کردن وسط در قسمت جلو و یک پف کوچک ایجاد کنید. اکنون، شما فقط به یک maang tika و Voila نیاز دارید! عروس آماده است تا روز بزرگ خود را تکان دهد!

  1. موها را با فرهای شل و لایه ها صاف کنید

فرهای ضخیم ساحلی ظاهری بهشتی برای شما ایجاد می کند که مطمئناً سرها را به چرخش در می آورد! به لایه های آبشاری امواجی که فک را پهن تر نشان می دهند نگاه کنید. مطمئناً نمی توانستید مدل موی عروسی بهتری بخواهید.

  1. موهای بسته شده

تا آنجا که به مدل مو برای صورت های قلبی شکل مربوط می شود، این مدل مو تا حد زیادی منحصر به فرد ترین و در عین حال ساده ترین مدل مو است. عروس در اینجا برای داشتن ظاهری نامرتب، گیلاس هایش را مسخره می کند و آنها را در یک دم اسبی کم پشت محکم می کند. برای شکستن یکنواختی، او عاقلانه چند رشته را بیرون کشیده است تا چهره زیبای قلبی شکل خود را تزئین کند.

  1. مدل موی عروس هندی با موهای فرفری برای صورت قلبی شکل

چه چیزی بهتر از این که فرهای دلپذیر شما به یک طرف کشیده شوند! آنقدر زیبا به نظر می رسد که تماشاچیان نمی توانند چشمان خود را از شما بردارند. بنابراین، لازم نیست هر بار کل موهای خود را سنجاق کنید. درعوض، می‌توانید با سنجاق کردن موها به یک طرف و حجم دادن به آن‌ها با انواع فرها، ظاهر خود را دراماتیک کنید. این ویژگی های شما را نرم تر می کند و حال و هوای راک اند رول دهه 90 را در شما نمایان می کند.

مدل موی عروس برای صورت بلند

اگر طول صورت بیشتر از عرض آن باشد، احتمالاً فرم صورت بلند یا مستطیلی دارید. بنابراین، مدل موهای ایده آل شما با توجه به فرم صورت شما باید پهنای صورت شما را افزایش دهد. کاترینا کایف و سونام کاپور را به عنوان الهام بخش خود در اینجا در نظر بگیرید. می‌توانید با برخی از فرها و امواج بازی کنید، زیرا اینها پهنای جانبی ایجاد می‌کنند تا کشیدگی یا طول طبیعی صورت شما متعادل شود. علاوه بر این، انواع حاشیه ها بهترین دوست شما هستند. با این حال، باید از پف کردن مو خودداری کنید، زیرا این پف کردن صورت شما را طولانی تر می کند.

۱.مدل موی باز موج دار زیبا با مینیمال

به جای انتخاب یک مدل موی سنگین با بافتن، پیچش یا پف کردن، فقط چند تار از جلوی خط موی خود بگیرید. سپس آنها را بچرخانید و در پشت محکم کنید. موهای بیشتری در خط مو باقی می‌گذارد که می‌توانید به صورت فرهای آبشاری حالت دهید. به طور مشابه، فرهای کناری، طول صورت شما را متعادل می کند تا تصوری از صورت بیضی ایجاد کند. این ظاهر شیک را با یک ماانگ تیکای بلند با لهنگا، ساری یا حتی با یک لباس غربی هندی مانند شرارا تزئین کنید تا حس عادی را کاهش دهید!

  1. مدل موی مدرن قیطانی کناره‌ای برای صورت بلند

یک قیطان کناری پف کرده که به صورت هدفمند و در عین حال شیک قرار داده شده است، یک مدل موی مد روز را روی صورت بلند ایجاد می کند. علاوه بر این، فرهای مواج جانبی شل، عرض بیشتری را برای متعادل کردن طول صورت شما اضافه می کنند. و برای اینکه مدل مو بهتر به نظر برسد، می توانید چند گل یا تزئینات دیگر به قیطان اضافه کنید. چنان حال و هوای شیک و بوهو می دهد که تماشاگران برای مدتی می ایستند و خیره می شوند!

  1. لباس عروس هندی برای صورت بلند با حاشیه های کناری و فرهای قدیمی

ممکن است یک مدل موی باز با قسمت پهلو خیلی کلیشه ای به نظر برسد. اما، مقداری فر در سرتاسر موها اضافه کنید، و این یک امر بسیار جالب می شود. نه تنها حجم را افزایش می دهد و به پهنای صورت شما می افزاید، بلکه مقداری از پیشانی بلند شما را با آن قسمت کناری پنهان می کند.

  1. مدل موی زیبا با فرهای بیرونی

عروس اینجا چنان حضور مرموزانه ای دارد که می تواند همه را در زانو سست کند. راهی ساده و در عین حال شیک برای ربودن قلب دامادتان، اینطور نیست؟ مدل موی شوخ، حجم زیادی در قسمت پایینی مو ایجاد می کند. در حالی که در قسمت بالایی، ماتا پتی تمام توجه را از بین می برد. این کار پنهان کردن پیشانی کشیده شما را انجام می دهد و همچنین شما را شبیه یک ملکه سلطنتی می کند!

  1. مدل موی نیمه باز مواج زیبا با تاج بافته جلو

برداشتی منحصر به فرد و در عین حال جذاب از قیطان های معمولی عروس! موهای خود را وسط تقسیم کنید و از دو طرف چند تار بگیرید و از پشت ببندید تا یک تاج بافته شده درست کنید. تاج های آبشاری خود را با فرهای مواج پر کنید. یک ماجرای ساحلی واقعا! این مطمئناً یک مدل موی عروس هندی زیبا برای عروس های صورت بلند است تا برای مراسم نامزدی یا مراسم پذیرایی امتحان کنند!

نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز عبور :
ايميل :
نام و نام خانوادگي :
کد امنيتي :

نام کاربري :
رمز عبور :
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 51
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه